ارایه جدیدترین اخیار ، اطلاعات ، مشاوره ها و نتایج در زمینه مدیریت و بازرگانی
 
برای مشاهده بودجه بندی سوالات ارشد مدیریت بازرگانی به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب
  نوشته شده در  شنبه 22 شهریور1393ساعت 21:10  توسط احمد شعرباف  | 
برای مشاهده منابع ارشد مدیریت بازرگانی به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب
  نوشته شده در  شنبه 22 شهریور1393ساعت 21:8  توسط احمد شعرباف  | 
برای مشاهده دانشگاه های دارای ارشد مدیریت بازرگانی در سال 93 به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب
  نوشته شده در  شنبه 22 شهریور1393ساعت 21:5  توسط احمد شعرباف  | 
برای مشاهده کارنامه های ارشد سال 93 به ادامه مطلب مراجعه نمایید


ادامه مطلب
  نوشته شده در  شنبه 22 شهریور1393ساعت 21:3  توسط احمد شعرباف  | 
برای اطلاع از محل قبولی رتبه های مختلف  در کنکور ارشد مدیریت بازرگانی به ادامه مطلب مراجعه نمایید:


ادامه مطلب
  نوشته شده در  شنبه 22 شهریور1393ساعت 21:0  توسط احمد شعرباف  | 
با توجه به شروع تعطیلات تابستانی، دوستانی که قصد شرکت در ککنکور ارشد مدیریت سال 94-93 را دارند بهتره که از این فرصت حسابی استفاده کنند.

برای شروع مطالعه توصیه می کنم با تئوری های مدیریت شروع کنید چون هنوز فرصت خوبی دارید کتاب های اصلی را بخونید نه خلاصه های موسساتی مانند سنجش و ماهان و ... . 

اگر بتونید در تابستان 10 تا کتاب تئوری مدیریت را همراه با خلاصه نویسی مطالعه کنید بسیار مفید فایده خواهد بود

  نوشته شده در  پنجشنبه 5 تیر1393ساعت 1:19  توسط احمد شعرباف  | 
با توجه به قول جلسه آخر چند تا نمونه سوال برای دانشجویان محترم در ادامه مطلب آورده ام. اینها فقط برای ارائه الگوی سوال ها آورده شده و مطئنا هیچ کدوم تو امتحان تمی آیند


ادامه مطلب
  نوشته شده در  دوشنبه 19 خرداد1393ساعت 1:21  توسط احمد شعرباف  | 
امروزه ورزش، به ويژه پياده روي در بسيار از برنامه هاي سلامتي جسم و روان و کاهش ناراحتيهاي روحي، مانند: برنامه کاهش فشار روحي در مرکز پزشکي دانشگاه ماساچوست، کلينيک و رواني در بيمارستان بث و همچنين در برنامه تغييرات جهت دادن بيماريها قلبي دين اورنيش گنجانيده شده است، بنابراين پيادهروي منظم و متعادلي که موجب افزايش اندکاندک ضربان قلب ميشود، ميتواند تأثير شگفتانگيزي در برطرف کردن فشار روحي بگذارد. 
به طور منظم ورزش مرتب بدن را براي غلبه بر استرس مقاوم ميسازد. هنگامي که پياده روي به درستي انجام گيرد موجب کاهش اثرات زيانبار استرس ميشود. حتي گاهي کارهائي مانند قدم زدن در اطراف محل زندگي ميتواند ناراحتي شما را به خاطر مشکلات کاري و يا خانوادگي کمتر کند. بدن شما طوري ساخته شده است که تحت فشار رواني، نياز به تحريک دارد. پياده روي کنيد يا بدويد،هر دو مؤثر است. 
به طور کلي پيادهروي بهترين و ارزانترين راه کنترل فشار عصبي است. بهتر است به جاي مصرف داروهاي عصبي يا خوابآور، هر روز مدتي در فضاي آرام به قدم زدن بپردازيد. فراموش نکيند پياده روي، يک آرامش دهنده عمومي و عامل مؤثري در پيشگيري از بروز ناراحتيهاي روحي است. به جاي انجام دادن ورزشهاي سنگين و خسته کننده، به يک پياده روي آرام در بيرون از شهر يا به پارک محله خود برويد و عمدتاً هرچند دقيقه يک بار مکث کنيد و به مناظر اطراف نگاه کنيد.

  نوشته شده در  دوشنبه 19 خرداد1393ساعت 1:14  توسط احمد شعرباف  | 
اگر موقع امتحان استرس بسیار بالایی را تجربه می کنید مطمئنا بسیاری از توانایی شما هدر خواهد رفت در ادامه مطلب، مواردی را برای کاهش استرس مضر امتحانی براتون آورده ام 


ادامه مطلب
  نوشته شده در  دوشنبه 19 خرداد1393ساعت 1:7  توسط احمد شعرباف  | 
به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
  نوشته شده در  سه شنبه 6 خرداد1393ساعت 12:22  توسط احمد شعرباف  | 
 
  POWERED BY BLOGFA.COM